پیشرفت ۶۰ درصدی مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمر

 هر ۲۵ مصوبه استاندار خراسان رضوی به کاشمر در مسیر اجرا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای ۲۵ مصوبه پیشرفت ۶۰ درصدی مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمرسفر سال گذشته استاندار خراسان رضوی به شهرستان کاشمر به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد.
سید کمال الدین میرجعفریان امروز در نشست بررسی مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمر افزود: هر ۲۵ مصوبه این سفر در مسیر اجرا قرار گرفته و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص عمل به تکالیف خود در این زمینه گرفته شده و به تایید فرماندار شهرستان رسیده است.
وی ادامه داد: به عنوان مثال عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر آغاز و کارگاه‌های آن تجهیز شده که باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، همچنین اقدامات اداری برای توسعه این شهرک به میزان ۱۰۰ هکتار نیز انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای باند دوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر از ابتدای سال جاری آغاز شده و زیرسازی پروژه در سه یا چهار کیلومتر از این مسیر انجام گرفته است و تامین مالی پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ تعیین تکلیف شده که با پیگیری‌های لازم دستگاه اجرایی باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
وی افزود: عملیات اجرایی طرح توسعه مقبره امامزاده سید مرتضی (ع) نیز به زودی آغاز می‌شود.
میرجعفریان گفت: برای اجرای برخی از این مصوبات اقداماتی از جمله تامین اعتبار برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی کاشمر به میزان ۲۰ میلیارد ریال، تعیین تکلیف نواقص آماده سازی و تحویل شهرک مسکن مهر به شهرداری کاشمر، تعیین دو فاز برای فرهنگسرای شهید مدرس و به بهره برداری رساندن آن تا پایان شهریور ماه امسال، صدور مجوز برای سه درخواست برای دفتر پیشخوان شهری یا دفتر آی. سی. تی روستایی انجام گرفته است.
معاون استاندار افزود: همچنین در این راستا تامین روشنایی ورودی‌های کاشمر ۶۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد، عملیات اجرایی بلوک زایمانی به مرحله نازک کاری رسیده و در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد، نصب دکل‌ها برای ارتقای اینترنت و بازنگری طرح هادی برخی روستا‌های کاشمر در حال اجراست و منابع مالی برای نوسازی برخی از خانه‌های روستایی این شهرستان نیز تامین شده و تاکنون ۱۷ نفر متقاضی این تسهیلات شده‌اند.
استاندار خراسان رضوی هفتم بهمن ماه پارسال به شهرستان کاشمر در جنوب غربی خراسان رضوی سفر کرد.

Comments

Popular posts from this blog

فرار از ویروس مهاجرت به روستا

آشنایی با روستای دشه - کرمانشاه

کوه های گل افشان